18 yaşıma iz bırakan kitaplardan biri bu… Tezer Özlü’nün bu derece depresif kitabında insan satırlar arasında kendini aramaya cüret edemiyor. Bir korkuyla okudum kitabı, bu incelemeyi de kitabın bende bıraktığı o buruk duyguyla yazıyorum. Son okumamın üzerinden aylar geçse de Tezer Özlü’nün cümlelerinin ağırlığını her okuyuşumda kalbimin derinlerinde hissediyorum. Çok etkileyici, özellikle kendini arayan insanların o yoldan bir şeyler bulabileceği bir kitap.