Yağmur

Yağmur
@ozyagmurr
Annem ve abimle kitap okumak için buradayım.
Makine delisi bu çağdan pek hazzetmiyorum.
Sayfa 51·Kitabı okuyor
Alıntı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bana öyle geliyordu ki, bu yüz hatlarına sahip olan biri hem en vahşi hem de en şefkatli duyguları sergileyebilecek kuvvetteydi.
Sayfa 37 - İş bankası yayınları·Kitabı okuyor
Benim hastalığım da bu: Çok fazla düşünüyorum.
Sayfa 31 - İş bankası yayınları·Kitabı okuyor
Alıntı