Tavsiye üzerine ve "Nöro-Roman da nasıl olur acaba" diyerek aldığım bu kitap beklentimin üzerinde güzel çıktı.
Akıcı dili ve merak uyandıran kurgusu ile oldukça başarılı.Nörolojik kavramlar romanın içine tam kararında serpiştirilmiş.Bir tık fazla olsa bütün büyüyü bozacakmış gibi...
Türk filmi tadı da aldım,yabancı polisiye tadı da...
Bittiğinde ise başından beri merak ettiğim şeylerin,merakım giderilmemesine rağmen,gölgede kaldığını hissettim.Yazarımızın her bitiş yeni bir başlangıçtır mesajını içimize sindirme şekline gerçekten bayıldım.
Bu kitaptaki Bilim ve Edebiyat meçinin tadını ve kokusunu sevdim.Acaba rengi nedir bu kokunun?Hiçbir zaman bilemeyeceğim:)
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma