"Kendime ve diğer herkese aşka inanmadığımı söylemiştim. Evliliğe, ruh eşlerine ve partnerlere. Hatta sonsuza dek mutlu yaşadılar hikâyelerine bile. Gerçek şuydu ki hepsine inanıyordum. Sadece benim başıma geleceğine dair umudum yoktu."
"Yüreğimde hiçbir şey yapamamanın boşluğu ve çok şey yapmanın yorgunluğu var. Günlerce hiç kımıldamadan oturmuş ya da kendimi duvarlara vurmuş gibiyim. Hayat karşısında yorgunum artık ve zindeyim ölümün karşısında."
Ahmet Erhan