Oysa insanlardan istediğim bir tas süt değil, bir çocuğun yüzünü güldürmeleriydi sadece. Bir yavrucak içmeyecek, bir çocuğun içini ısıtmayacaksa inekler neden süt veriyordu ki? Bu koskoca dünya, içindeki çocuklar gülmeyecekse eğer neden dönüyordu?!
"Bir yerde kıtlık varsa bilin ki o toprağın insanları birbirlerini sevmeyi, yetimi kollamayı unutmuştur," derdi annem. "Kıt olan toprak değil, kalplerdir."