📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Kierkegaard'ın bu konudaki düşüncesi şudur: 'Fiziksel dünya bakımından kişi, ihtiyaçları azaldığı ölçüde mükemmelleşir. İnsanın Tanrıyla ilişkisindeyse durum tam tersidir. Kişi, Tanrıya olan ihtiyacını ne kadar hisseder ve dile getirirse o kadar mükemmelleşir. Tanrıya ihtiyaç duymak utanılacak bir şey değil, mükemmelliğin ta kendisidir. Dünyadaki en acıklı şey, Tanrıya olan ihtiyacını keşfetmeden ömür tüketmesidir.' "
"İnsan; dertlerine de mutluluklarına da 'Bu da geçer ya Hû!' demelidir. Muhibbi'nin dilinden dökülenler: 'Gamına gamlanıp olma mahzun/ Demine demlenip olma mağrur/ Ne dem bâki, ne gam bâki/ Hû. "