-En çok seni seviyoruz, çünkü sen bize daha çok benziyorsun.
-Bir sürü kadına mı benziyorum yani?
-Sizlere göre 'kadına' benzemediğimizin farkındayız. Çift cinsiyetli bir ırkta her cinsiyetin ayırt edici özelliklerinin daha yoğun görülmesi de normaldir tabii. Fakat iki cinsiyete de, yani İnsana ait özellikler de vardır, öyle değil mi? Bize daha çok benzemenden kastımız bu, İnsana daha çok benziyorsun sen. Senin yanındayken rahat hissediyoruz.