Sema

Geçmişi acımasız detaylarıyla değil, ruhunda karşılık bulan renklerle anımsamayı yeğliyordu.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel günleri de olmuştu muhakkak.Şimdi hatırlanamayacak kadar eskide kalsa dahi, olmuştu.
Neden bilmiyorum ama kimse bir insanın kanla bağlı oldugu insanlardan kendi isteğiyle vazgeçebilmesinin normalliğini kabullenmek istemiyor.
Geride kalanlar, sadece kendilerinden vazgeçildiğini düşünmektense, gidenin koca bir hayata tümden boş verdiğine inanmayı yeğlerlerdi.
Sabahları dilimde akşamdan kalma buruk bir tat, gönlümde kırgınlık, ruhumda sıkıntıyla uyanıyorum.