bir filmin kitaba dönüştürülmesi çok iyi olmuş halk tarafından sevilen bir dizi ve dizi karakterlerindeki gerek komiklikler gerek dram sahneleri çok güzeldi.Kitapta ise replikler muhteşem olmuş.
yeni bir yazar olmasından kaynaklı ara ara konularda kopukluklar ilk kitabı olmasına rağmen güzel kalemine sağlık.2, kitabında bu kopuklukları aşacağını düşünüüyorum
Ve insan bir gün anlar ki; çok sevdiği her şey uçup gider, değişir yürekler, biter duygular.Geride kalır müzikler, kokular, anılar.Suçu olmayan tüm şeyler geride kalır.
Ama insan gider. Çok sevse de gider…