iremsu

iremsu
@paleblade
Pink Floyd’u sadece biz dinleyelim, yola sadece biz çıkalım, bizden başka kimse Dostoyevski okumasın
Böylesine güzel bir gökyüzünün altında, bu kadar kötü insan nasıl yaşayabiliyordu?
Alıntı
Reklam
O kendi yaşamının sanatçısıdır ve eserine her an canının istediği süsü ekleyebilir 
Alıntı
Şu yaşamdaki köşeciğimde bana yetmeyen neydi? O köşede kalmak bana neden bu kadar rahatsızlık veriyordu?
Alıntı
Ancak başkalarına etki edebildiğimde kendimi güvende hissediyorum
Alıntı
Kırılgan bir yönümü gösterirsem insanların bunu görüp bundan nefret edeceğini, sonra da beni terk edeceğini düşünüyorum hep
Alıntı
Reklam