Acaba yaşam bu gözyaşlarımı ve bu mutluluk dolu heyecanlarımı bir daha geri getirmeyecek kadar derin ve acı izler mi bıraktı bende? Yoksa onlardan geriye kalan sadece anılar mı?
Güzellik denen şeyin gülümsemede saklı olduğuna inanıyorum. Eğer gülümseme bir yüzü güzelleştiriyorsa, o yüz gerçekten güzeldir. Gülümsemesi görünüşüne bir şey katmıyorsa, o yüz herhangi bir yüzdür. Eğer gülümserken çirkinleşiyorsa, işte o yüz de kesinlikle çirkin bir yüzdür.
Sevdiğimiz birinin yüzünü hayal etmeye çalıştığımızda, sanki bu yüz gözyaşları arasında netliğini kaybeder, silik bir hayal olur. Bu anılar hayal gücümüzün gözyaşlarıdır.