📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“İnsanların beni kullandığından nasıl bu kadar emin olabiliyorsun?”
“Çünkü insanların nasıl olduğunu biliyorum. Gözlerinde senin bir değerin yok, neden biliyor musun?”
“Neden?”
“Çünkü senin kendi gözünde değerin yok. İnsanlar sana sadece senin davrandığın gibi davranır.”
Mutlulukla dolu bir yerde yolumu bulmak için ilerlerken bu, mümkün olduğunu bile düşünmediğim kadar çok canımı yaktı. Herkes canlıydı, herkes hayat doluydu ve benimse içim bomboştu