Papatya

Papatya
@papatyahayaller
Ne ara bu kadar duyğusuzlaştım bilmiyorum..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ruhum paramparça
Kalbim bir çok kez kırılmışdı ve ben buna alışıkdım kalbim kırıldığında ne yapmam gerketiyini biliyordum amma bu bu duyğu başkaydi bu kez kalbim değil de ruhum paramparça olmuşdu ve ben bununla ilk kez karşılaşıyordum bir insanin ruhu paramparça olunca nasil toparlanırdı ki bidaha? Ruhumun parçalarını toplamaya çalışıyordum amma olmuyordu ben ne yapmam gerketiğini bilmiyordum ki paramparça olmuş ruhumu nasıl toparlamam gerektiğini bilmiyordum işte bu benim en büyük acım ve en büyük çaresizliğimdi...
İyleşmek içinden bir parçanin daha eksilmesi demek...
Başka gözlerde çok aramışdım seni...