Papatya

Papatya
@papatyahayaller
Ben her seferinde gözyaşlarımı sen sil isteyeceğim, sana sarılacağım, ilk sana koşacağım." "Hep mi?" diye sordu. "Hep," dedim başımı sallayarak. "Söz mü?" dedi çocuk gibi. "Söz Yankı," dedim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Ben sana aşığım Yankı Sarca," "Ve bu hiçbir zaman son olmayacak çünkü sana her gün biraz daha aşık olacağım."
Işık, Koza'ya doğru yaklaştı ve "Dans edelim mi?" diye sordu. "Hiç dans etmedik seninle Koza, başını çevirip Işık'a doğru baktı,"Dans edelim, Nil," dedi. "Benim bu hayattaki ilk dansım da seninle olsun."
İnsanın kaybetmesinden daha kötü bir şey varsa, o da kaybettiğini gözleriyle görüp, kulaklarıyla duyup, elleriyle hissetmesiydi.
Yankı güldü, o güldü, ben gülüşünde dağıldım.