"Peki ya biz , savaşı hatırlayan nesil ,bu korkunç, kendini bilmez gençlere, buranın uğruna savaştığımız bir ülke olduğunu, vatan duyulan aidiyet hissinin öyle telefondan satın alınamayacağını söylesek ne olurdu?"
"Dişotu toprağın ikiye yarıldığını,üst katmanının deşilip soyularak tekrar yağmalandığını ,teller ,çalılıklar ve kanunlarla küçücük parçalara bölündüğünü gördü. Toprağın kimyasallarla zehirlendigini gördü. "