İnsan şüphesiz ki ılımlı biri olacak ve kesinlikle para hırsına kapılmayacak; çünkü insanları paranın ve onun gücünün arkasında sürükleyen güdülerin hiçbiri onun karakterinde bulunmayacak.
Doğal bir şey kabul ederek, haksızlık yapmanın iyi haksızlığa maruz kalmanın kötü olduğunu söylerler; fakat haksizlikla karşılaşmanın kötülüğü haksızlık yapmanın iyiliğinden çok daha fazladır.
Doğrunun ne olup olmadığını bilmeden, doğruluğun bir iyilik mi olduğunu; kendisi doğru olan bir insanın şanslı ya da şanssız olup olmadığını nasıl anlayabilirim.