"Herkesin
Bir umudu vardır,
Bir savaşı,
Bir kaybedişi,
Bir acısı,
Bir yalnızlığı,
Bir hüznü…
Çünkü herkesin bir gideni vardır,
İçinden bir türlü uğurlayamadığı…"
Turgut uyar
Yok edeceğiz insanın insana kulluğunu.
Herşeyden önce kendimize yabancılaşmayacağız.
Hep insan, sadece insan, insanoğlu insan kalacağız.
Insan olmanın ve özgürlüğün ne demek olduğunu ancak o zaman anlarız.