Kitabı okurken gözümün önünde canlanan mekanlar oldu fazlasıyla detaylı . Gerek iç mekan gerekse dış mekan tasviri yapılmış bu da biraz akıcılık yönünden zarar vermiş zannımca . Karakterler oldukça az genellikle olayı anlatan kişiler ise bizzat olayı yaşayan karakterlerdir . Bu romanda umut , ölüm , korku ve acı gibi soyut anahtar kavramlar üzerinde durulmuştur.