Ben benim olmayan birçok halin gidişini gördüm. Elbet gideceklerdi lakin solmuş bir çiçeğin yaprağında renkleri aramakla gitti ömrüm. Ben herkesi kendimde aradım sessiz sedasız telaşsızca sevgileri aradım. Duyguların dehlizlerinde,kayboldum. Ne yapmışlardı ki bana bu kadar dibi gördüm…