Cennet

Cennet
@paradiseeee
Ben benim olmayan birçok halin gidişini gördüm. Elbet gideceklerdi lakin solmuş bir çiçeğin yaprağında renkleri aramakla gitti ömrüm. Ben herkesi kendimde aradım sessiz sedasız telaşsızca sevgileri aradım. Duyguların dehlizlerinde,kayboldum. Ne yapmışlardı ki bana bu kadar dibi gördüm…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ruhum ağlıyor Kimse farkında değil Göğsümün kafesi sızlıyor Yangını başında ahlarım Kimse bilmiyor Göz yaşlarımdan asılıyor insanlar
Ah benim yamalarından sızan acılarım Üşütüyorsunuz yüreğimin çehresini Ah zeytin dalı uzattığım ümitlerim Gökkubbede heveslerin külleri
Edebiyat
O sormadı, ben de söylemedim . Ben öldüm, o uyudum sandı…
Edebiyat
Hayal kırıklığı için güzel bir söz vardır; boğazımda kaldı da gözümden düştü.