Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar
Birine aşık olmak, gözü bağlı olarak, bir uçurumun kıyısında yürümek demektir.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tanrıların çobana verdiği ceza kaderini bilmekti,” dedim. “Gelecekte neler yaşayacağını, yarın ne olacağını bilmek! Bundan daha korkunç bir ceza yoktur dünyada. Ölümden beter bir ceza vermek istedikleri için, tanrılar böyle bir şey düşünmüşler.”

Seda Demirkal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
Beğendi
·
33 günde okudu
·
2023 10. kitabı
Alexandre Dumas (fils)
8.3/10 · 24,2bin okunma
iyileştireceklerini söyleyenler tedavi ederken aldıkları kanlarla beni tüketiyorlar
Ah insanlar acımasız. Doğrusu, aldanıyorum esasında dürüst ve katı olan Tanrı...