Seda Demirkal

Seda Demirkal
@parezer_4
Her şey iyi insan olmakla başlar

Seda Demirkal

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
Beğendi
·
32 saatte okudu
·
Okunma: 28 Ekim 2022 16:46
·
2022 15. kitabı
Lev Tolstoy
8.3/10 · 234,5bin okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Şunu sakın unutmayın ; tek önemli an vardır, o da şu andır.En önemli an şimdidir. En gerekli kişi o an kiminleysek odur çünkü kimse bir daha başka biriyle görüşüp görüşemeyeceğini bilemez.Ve son olarak yapılması gereken en önemli iş iyilik yapmaktır çünkü insanın dünyaya gelişinin tek amacı budur .
kıvılcımı söndüremeyen ateşi zapt edemezdi ...
Sadece kitap okumak yetmez insana. Bazen meydan okumalı; kendine, hayata, dünyaya...
"İnsanlar, kendilerine baktıkları için yaşadıklarını sansalar da aslında sadece sevgiyle yaşadıklarını anladım. Seven kişi, Tanrı'ya yaklaşır ve Tanrı da ona yaklaşır. Çünkü sevgi Tanrı'nın ta kendisidir."