Evrim Karabulut

Evrim Karabulut
@parlayangece
Ah, göğsümde hissettiğim bu boşluk, bu devasa ve berbat boşluk!
Sayfa 103·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Kendi kalbime gülüyorum fakat ne isterse yapıyorum.
Sayfa 102·Kitabı okudu
Benim bildiklerimi herkes bilebilir fakat duygularım sadece bana aittir.
Sayfa 100·Kitabı okudu
Tanrı sizi kutsasın, sevgili dostlarım ve benden esirgediği mutluluğu size nasip etsin!
Sayfa 91·Kitabı okudu
Berbat etmedikleri hiçbir şey yok: sağlık, iyi bir şöhret, mutluluk, eğlence! Ve bunu çoğu zaman aptallıktan, anlayışsızlıktan ve dar kafalılıklarından yapıyorlar! Sıkça önlerinde diz çöküp kendilerini mahvetmek için bu kadar kararlı olmamaları için yalvarmak istiyorum.
Sayfa 90·Kitabı okudu