tugba.k

tugba.k
@pavesevari
@pavesevari·
·
sabitlendi
Varlığıma yakın yaşıyorum uzayda kaybolmamak için.
Sayfa 175 - konuşmak, yorucu aksesuvar
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
- Hep gittiğimizi bilmiyorduk. Acı, şimdi gittiğimizi bilerek gitmek.
Sayfa 52 - ikili
- Yokluğunda seni düşünmek istedim. Düşünmeyi unuttuğumu o zaman anladım. - Unutmayı seviyoruz bu sevmeyi unutmamamız oluyor.
Sayfa 53 - ikili
- Seviyorum seni. - Bak savaşı getirdin yine. Ne kadar ölümler olacak şimdi. Neler yıkılacak yeniden. Silkinip tozlarından sevmeyi öğrenecek birileri. Yapılar yıkılacak üstlerine, umursamıyacaklar. Söndürelim ışığı. Sönsün tüm ışıklar - elektrik yerine gaz lambası kullansınlar.
Sayfa 52 - ikili
Kalabalığınızın, çekip gitmişliğinizin kalabalıklığında kahvemi içiyorum.
Sayfa 47 - Sen ey saçma barışlar getiren yağmur Ne verebilir?