Peki, yaşam devam ederken neden kendimize eziyet ediyoruz? Kendimizi istemediğimiz şeyleri yaparken buluyoruz, sevdiklerimize zarar veriyoruz, neden kıymetini bilmiyoruz?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nasıl yaşamalıyız ve benlik nasıl yeniden tanımlanmalı? Belki her şeyin yeniden tanımlandığı bir çağdayız, lakin insan hariç. İnsanlık, birkaç yüzyılda bir meydana gelen o büyük dönüşümlerden sonra merhameti yeniden keşfetmeli. Kendini bulamayan, asla dünya ile buluşamaz.