İnsan doğru kişiyle karşılaşınca kurulu düzene varmış gibi hissediyor.
Çocukluğuna dönmüş gibi.. Hep aradığını bulmuş gibi.
Sanki bunca zaman berabermiş gibi ama hasretini de çekmiş gibi.
Eksik olanı tamamlamış gibi.. Varacağı yola gelmiş gibi. Hayatına baştan başlamış gibi…