inci

inci
@pearllll
sadece inci
Bekleyen her şey bir gün solar ve ölür. Bu bir papatya da olabilir veyahut bir umut da.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Kim istemez mutlu olmayı,mutsuzluğa da var mısın?”
“Bazı hayaller, gerçek olmayı çok hakediyor.”
“Sana karşı asla samimi davranmamış birinin seni incitmesine izin verme.”
“Çünkü iyi ya da kötü,bütün aşklar bir gün sona erer.Eğer aşk ete kemiğe bürünüp bir insan olsaydı,kalkıp da bu şehrin sokaklarında nefes alamazdı.”