zeynep

zeynep
@peeves13
insanlara bütün çıkış kapıları kapalıydı.
Sayfa 67·Kitabı okudu
Reklam
yaşamanın amacı alışkanlıktı, rahatlıktı. çoğunluk çabadan, yenilikten korkuyordu. ne kolaydı onlara uymak.
Sayfa 52·Kitabı okudu
bir ben miyim düşünen, bir ben miyim yalnız?
Sayfa 49·Kitabı okudu
“ne kalabalık. bir o yok sanki.”
Sayfa 31·Kitabı okudu
ah ne iyi, imreniyorum senin yaşamana. bereket arada seni düşündükçe içimin ısınması var.
Sayfa 89·Kitabı okudu
Reklam