Eger ortaokula giden bir öğrenci olsaydim su an bu kitabi elimden birakmaz , buldugum her firsatta okurdum. Büyüklerin beni anlamadığını sevdigim bir yazarin dile getirmesinden oldukca memnuniyet duyar , bazi yerleri yüksek sesle aileme kesin okurdum. ortaokul caglarina dönmüş küçük bir kiz olarak okudum bu kitabi. Kizim icin olusturmaya calistigim bir kütüphane de oldukca sevimli, tatli, koy hayatinin yalınlığı, küçüklüğümde ki saf güvene hasret duyan burnumun direkleri de epey sızladı. Bakalim Dedemin Bakkali-Çırak da hangi duygulara ozlem duyacağım