Sıkıntılar hastalığa benzer; onlara tahammül etmek gerekir: yapılabilecek en kötü şey onlara isyan etmektir.
Sıkıntılar iç ya da dış nedenlerin harekete geçirdiği nöbetler şeklinde de ortaya çıkarlar. O zaman kişinin kendi kendine şöyle demesi gerekir: "Bir nöbet daha."