Kitap benim okuyacağım tarzda bir kitap değil. Çok yavaş ilerliyor merak uyandırmıyor daha çok düşünmek ve anlamak biz okuyucuya kalıyor.
Kitap daha kısa ve konular daha hızlı ilerlese daha hızlı okurdum. Biraz aralar vererek okudum. Biraz karakterlerin ruh hallerini anlamaya çalışırken siz de sıkışmış gibi hissediyorsunuz. Her okuyucuya hitap etmeyebilir çözümlemeler sonlara doğru oluyor çünkü. Yine de okuduğuma memnunum