Öncelikle kalın bir kitap olmasına rağmen daha önce böyle akıcı bir klasik okumadığımı söyleyebilirim. Kitaptaki Olga karakterine yakınlık hissetmem kitabı oldukça akıcı kıldı. Zahar karakteri, kitapta en sevdiğim ve renk katan karakter olduğunu da es geçmemek gerekir.