Bağırıyorum, MÜTHİŞ!!! Arkadaşlar hayatımda okuduğum en güzel kitaplardan birisiydi. Yaa o kadar tatlı, o kadar güvenilir, saygılı, nazik, akıllı, komik ana karakterler vardı ki gerçekten hepsine gözüm kapalı güvenirim. Off çok heyecanlıyım, kitabı bitirdim ama sanki beş dakika sonra tekrar o evrene dönecek gibiyim. İnanılmaz güzel yaa.. Bu kitabı yaptığım son alışverişte aldım ve konusunu dahi okumadım. Sıfır bilgi. Her neyse kitaba tam başlayacaktım ki şöyle bir araştırayım dedim. Sonra gördüm ki kitap UK'de bütün ortaokul çağında olan çocuklar başta olmak üzere yutulmuş resmen. O kadar meşhur ki neyse ikisi de çıkmış bu arada; Skandar and the Phantom Rider... Attığım çığlığı duydunuz muu??hshdheh. Sonraa çok minnacık bir önyargı ile kitaba başladım ama bir bölüm bile sürmedi bu durum. İnanılmaz akıcı ve keyifli bir anlatıma sahip. Sayfalar dolu dolu, bol aksiyonlu. Zekice bir kurgu, çok güzel bir evren var. Karakterler MUHTEŞEM!! Unicornlar BÜYÜLEYİCİ!! Kitabı resmen bitirmemek için kaplumbağa hızında okudum. Kıkır kıkır güldüğüm sahneler de oldu, duygulandığım sahnelerde ve elbette NEEEA?? diye bağırdığım da oldu. Kısacası okurken çok eğlendim ve güzel vakit geçirdim. Ben şu zamana kadar çocuk-yetişkin fantastiklerinden bir tek Fablehaven'ı okudum. O da çok iyiydi bu arada ama bu bambaşka bir konu, kurgu. İyi ki okumuşum, iyi ki..
Bu kitabı Fablehaven, Harry Potter, Narnia Günlükleri, Spiderwick Günceleri, Percy Jackson ve Olimposlular gibi kurguları seven bütün okurlara ısrarla tavsiye ediyorum. Eğer bunları beğendiyseniz bu kitaba da bayılırsınız. Gerçekten size huzur, neşe, heyecan ve gerilim katarken; bir yandan da dostluğun, sevginin gücünü hissetmenizi sağlıyor. Çoook sevgilerimle, şimdiden keyifli okumalar dilerim...♡♡♡♡♡♡
Lütfen çocuk kitabı olduğu için