Pelin

Puan vermedi·680 syf.··
Beğendi
·
2023 4. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2023 00:10
Vay canına!! Gerçekten nereden başlayacağımı bilemiyorum. Kendimi aşırı derecede sersemlemiş hissediyorum. Bu normal mii?? Pekâlâ sakinim...hadi başlayalım. Öncelikle bu kitabı okumayanlara ilk tavsiyem not almalarını önermek olacak çünkü çok fazla olay oluyor ve ikinci kitaba daha iyi bir şekilde uyum sağlamak isterseniz bu yardımcı olabilir. Ben kitabın önündeki ve arkasındaki boşluklara karınca duası yazımla çoktan bir özet hazırladım. Gerçi buna ihtiyacım olacağını düşünmüyorum çünkü yazarcığımız ve Hawke sağolsun ilk kitabı öyle bir cümlede bitirdi ki ben direk ikiye başlamayı planlıyorum. Kitap direk konuya giriyor ve sizi içine çekiyor. Bu durum bazen 'hop ne oluyor?' dememe sebep oldu ama gitgide okudukça anlaşılabilir hale geliyor. Konular açıkçası ilgi çekiciydi ve her bölümde yeni bir olay gelişti ve bu durum kitaba olan heyecanımı arttırdı. Dili akıcıydı, karakterler her ne kadar iyi betimlensede etrafın, krallığın, kitabın evreninin daha iyiden ziyade daha çok anlatılmasını isterdim. Bu durum gereksiz fantastik öğe betimlemelerini okumak istemeyenleri mutlu edebilir. Bence kitabın ortasında bir bölüm vardı ki o bölüm kitabın, kurgunun kırılma noktasıydı. O bölümde şey hissettim hani böyle roller coasterda yukarı uzun bir süre çıkarsınız da bir noktadan sonra aşağıya düşersiniz ya ve o düşme hiç bitmeyecekmiş gibi gelir heh aynı öyle işte asfdgf. Kitabın hızı bir anda arttı ve çarpıcı olaylar art arda gelmeye başladı. Çok üzüldüğüm yerlerde oldu, sevindiğim ve gıcık olduğumda. Bir ara özellikle sonlarda bu iş nerede sonlanacak, yazar acaba saçmalayacak mı diye tereddüt ettim. Çünkü o kadar peşi sıra olaylar oldu ki bende sersemledim açıkçası. Ama sonunda bazı sorularımı yanıtlayarak, kafamdaki kurguya dair olan pürüzleri temizlemiş oldu. Sonu hakkında ise
Fantastik
Kan ve KüldenJennifer L. Armentrout · Dex Kitap · 20211,535 okunma
Pelin isimli okura yanıt verildi
Pelin
•İpek• teşekkür ederimmm🥰
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·680 syf.··
Beğendi
·
2023 4. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 29 Ocak 2023 00:10
Vay canına!! Gerçekten nereden başlayacağımı bilemiyorum. Kendimi aşırı derecede sersemlemiş hissediyorum. Bu normal mii?? Pekâlâ sakinim...hadi başlayalım. Öncelikle bu kitabı okumayanlara ilk tavsiyem not almalarını önermek olacak çünkü çok fazla olay oluyor ve ikinci kitaba daha iyi bir şekilde uyum sağlamak isterseniz bu yardımcı olabilir. Ben kitabın önündeki ve arkasındaki boşluklara karınca duası yazımla çoktan bir özet hazırladım. Gerçi buna ihtiyacım olacağını düşünmüyorum çünkü yazarcığımız ve Hawke sağolsun ilk kitabı öyle bir cümlede bitirdi ki ben direk ikiye başlamayı planlıyorum. Kitap direk konuya giriyor ve sizi içine çekiyor. Bu durum bazen 'hop ne oluyor?' dememe sebep oldu ama gitgide okudukça anlaşılabilir hale geliyor. Konular açıkçası ilgi çekiciydi ve her bölümde yeni bir olay gelişti ve bu durum kitaba olan heyecanımı arttırdı. Dili akıcıydı, karakterler her ne kadar iyi betimlensede etrafın, krallığın, kitabın evreninin daha iyiden ziyade daha çok anlatılmasını isterdim. Bu durum gereksiz fantastik öğe betimlemelerini okumak istemeyenleri mutlu edebilir. Bence kitabın ortasında bir bölüm vardı ki o bölüm kitabın, kurgunun kırılma noktasıydı. O bölümde şey hissettim hani böyle roller coasterda yukarı uzun bir süre çıkarsınız da bir noktadan sonra aşağıya düşersiniz ya ve o düşme hiç bitmeyecekmiş gibi gelir heh aynı öyle işte asfdgf. Kitabın hızı bir anda arttı ve çarpıcı olaylar art arda gelmeye başladı. Çok üzüldüğüm yerlerde oldu, sevindiğim ve gıcık olduğumda. Bir ara özellikle sonlarda bu iş nerede sonlanacak, yazar acaba saçmalayacak mı diye tereddüt ettim. Çünkü o kadar peşi sıra olaylar oldu ki bende sersemledim açıkçası. Ama sonunda bazı sorularımı yanıtlayarak, kafamdaki kurguya dair olan pürüzleri temizlemiş oldu. Sonu hakkında ise
Fantastik
Kan ve KüldenJennifer L. Armentrout · Dex Kitap · 20211,535 okunma
Pelin
Ya ben kan ve külden'e daha yeni başlamıştım ikinciyi sipariş edeyim o zaman
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2023 10. kitabı
Kitabın en can alıcı kısımlarını anlatmıyorum ama yine de fikirlerinizi etkileyecek derecede spoiler mevcut!! Selam herkese, bitirdiğimde 'Eee..evet?' diye söylenerek bön bön baktığım bir kitap ile karşınızdayım. Yani gerçekten değişik bir kitaptı, ilk olarak bunu söyleyebilirim. Direk fikirlerime gireyim iyisi. Çünkü başka ne diyeceğimi bilemedim. Kitaba gerçekten büyük bir heyecanla başladım. Sevdiğim tarafları olduğu gibi sevmediğim tarafları da oldu maalesef. Bunları size ortak bir payda da anlatmak istiyorum. Kitabı sevdim çünkü inanılmaz akıcı. Yani kimsenin elinde sürünecek bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Ancak bu durum bence sayfaların (olumsuz) çokta dolu olmayışından ve konunun (olumlu, iyi) enteresan oluşundan kaynaklanıyor. Karakterler ise; yani kesinlikle Midas'a gıcığım bu kesin, ilk sayfadan beri hemde. Auren'a ise yani hem şöyle kızı kollarından tutup bir silkelemek ve 'Lütfen kendine gelip, şu pasifliği üzerinden atar mısın artık?' diye bağırasım var, hem de ona sarılasım var. Değişik ve iyi biri ama daha güçlü bir karakterle karşı karşıya kalmak isterdim açıkçası. Bunun dışında kitabın ilk bölümünü okuduğum an dedim Allah'ım ne olur erkek karakter bu olmasın ve gerçekten o olmadığını öğrenince resmen çığlık attım ve 10 kilo verdim. Ancak esas erkeğe gelene kadar da ohooo kitap bitti. Hatta gelince de kızla en fazla 5 cümle falan konuştu hsjshdhs. Teşekkürler.. Sonra kurguya bir de değineyim. Ben semer olayını hiç sevmedim ya (yani gerçek hayatta da şu harem olayından nefret ediyorum) ama kitapta okumakta ayrı bir gerilmeme sebep oldu. Ancak kurguyu enteresan ve ilgi çekici buldum. Merakla ve heyecanla da okudum açıkçası. İlk kitabın şöyle bir durumu var bence; güzel, ben beğendim. Çünkü heyecanla okudum. Ancak Wow değildi. Bununda sebebinin yazarın
Fantastik
TutsakRaven Kennedy · Ren Kitap · 2023441 okunma
Pelin isimli okura yanıt verildi
Pelin
•İpek• hayır hayır çok güzel olur hehehehhe😽💋
10/10
·368 syf.··
Beğendi
·
2023 9. kitabı
Bağırıyorum, MÜTHİŞ!!! Arkadaşlar hayatımda okuduğum en güzel kitaplardan birisiydi. Yaa o kadar tatlı, o kadar güvenilir, saygılı, nazik, akıllı, komik ana karakterler vardı ki gerçekten hepsine gözüm kapalı güvenirim. Off çok heyecanlıyım, kitabı bitirdim ama sanki beş dakika sonra tekrar o evrene dönecek gibiyim. İnanılmaz güzel yaa.. Bu kitabı yaptığım son alışverişte aldım ve konusunu dahi okumadım. Sıfır bilgi. Her neyse kitaba tam başlayacaktım ki şöyle bir araştırayım dedim. Sonra gördüm ki kitap UK'de bütün ortaokul çağında olan çocuklar başta olmak üzere yutulmuş resmen. O kadar meşhur ki neyse ikisi de çıkmış bu arada; Skandar and the Phantom Rider... Attığım çığlığı duydunuz muu??hshdheh. Sonraa çok minnacık bir önyargı ile kitaba başladım ama bir bölüm bile sürmedi bu durum. İnanılmaz akıcı ve keyifli bir anlatıma sahip. Sayfalar dolu dolu, bol aksiyonlu. Zekice bir kurgu, çok güzel bir evren var. Karakterler MUHTEŞEM!! Unicornlar BÜYÜLEYİCİ!! Kitabı resmen bitirmemek için kaplumbağa hızında okudum. Kıkır kıkır güldüğüm sahneler de oldu, duygulandığım sahnelerde ve elbette NEEEA?? diye bağırdığım da oldu. Kısacası okurken çok eğlendim ve güzel vakit geçirdim. Ben şu zamana kadar çocuk-yetişkin fantastiklerinden bir tek Fablehaven'ı okudum. O da çok iyiydi bu arada ama bu bambaşka bir konu, kurgu. İyi ki okumuşum, iyi ki.. Bu kitabı Fablehaven, Harry Potter, Narnia Günlükleri, Spiderwick Günceleri, Percy Jackson ve Olimposlular gibi kurguları seven bütün okurlara ısrarla tavsiye ediyorum. Eğer bunları beğendiyseniz bu kitaba da bayılırsınız. Gerçekten size huzur, neşe, heyecan ve gerilim katarken; bir yandan da dostluğun, sevginin gücünü hissetmenizi sağlıyor. Çoook sevgilerimle, şimdiden keyifli okumalar dilerim...♡♡♡♡♡♡ Lütfen çocuk kitabı olduğu için
Fantastik
Skandar ve Unicorn HırsızıA. F. Steadman · Epsilon Yayınları · 20227 okunma
Pelin
Listeye aldım bileeee
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2023 10. kitabı
Kitabın en can alıcı kısımlarını anlatmıyorum ama yine de fikirlerinizi etkileyecek derecede spoiler mevcut!! Selam herkese, bitirdiğimde 'Eee..evet?' diye söylenerek bön bön baktığım bir kitap ile karşınızdayım. Yani gerçekten değişik bir kitaptı, ilk olarak bunu söyleyebilirim. Direk fikirlerime gireyim iyisi. Çünkü başka ne diyeceğimi bilemedim. Kitaba gerçekten büyük bir heyecanla başladım. Sevdiğim tarafları olduğu gibi sevmediğim tarafları da oldu maalesef. Bunları size ortak bir payda da anlatmak istiyorum. Kitabı sevdim çünkü inanılmaz akıcı. Yani kimsenin elinde sürünecek bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Ancak bu durum bence sayfaların (olumsuz) çokta dolu olmayışından ve konunun (olumlu, iyi) enteresan oluşundan kaynaklanıyor. Karakterler ise; yani kesinlikle Midas'a gıcığım bu kesin, ilk sayfadan beri hemde. Auren'a ise yani hem şöyle kızı kollarından tutup bir silkelemek ve 'Lütfen kendine gelip, şu pasifliği üzerinden atar mısın artık?' diye bağırasım var, hem de ona sarılasım var. Değişik ve iyi biri ama daha güçlü bir karakterle karşı karşıya kalmak isterdim açıkçası. Bunun dışında kitabın ilk bölümünü okuduğum an dedim Allah'ım ne olur erkek karakter bu olmasın ve gerçekten o olmadığını öğrenince resmen çığlık attım ve 10 kilo verdim. Ancak esas erkeğe gelene kadar da ohooo kitap bitti. Hatta gelince de kızla en fazla 5 cümle falan konuştu hsjshdhs. Teşekkürler.. Sonra kurguya bir de değineyim. Ben semer olayını hiç sevmedim ya (yani gerçek hayatta da şu harem olayından nefret ediyorum) ama kitapta okumakta ayrı bir gerilmeme sebep oldu. Ancak kurguyu enteresan ve ilgi çekici buldum. Merakla ve heyecanla da okudum açıkçası. İlk kitabın şöyle bir durumu var bence; güzel, ben beğendim. Çünkü heyecanla okudum. Ancak Wow değildi. Bununda sebebinin yazarın
Fantastik
TutsakRaven Kennedy · Ren Kitap · 2023441 okunma
Pelin isimli okura yanıt verildi
Pelin
Okuma tarzımız da benziyor gibi o yüzden her kitaba yorumunu çok kerak ediyorum çokça kalp🩵