Pelin

8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2023 10. kitabı
Kitabın en can alıcı kısımlarını anlatmıyorum ama yine de fikirlerinizi etkileyecek derecede spoiler mevcut!! Selam herkese, bitirdiğimde 'Eee..evet?' diye söylenerek bön bön baktığım bir kitap ile karşınızdayım. Yani gerçekten değişik bir kitaptı, ilk olarak bunu söyleyebilirim. Direk fikirlerime gireyim iyisi. Çünkü başka ne diyeceğimi bilemedim. Kitaba gerçekten büyük bir heyecanla başladım. Sevdiğim tarafları olduğu gibi sevmediğim tarafları da oldu maalesef. Bunları size ortak bir payda da anlatmak istiyorum. Kitabı sevdim çünkü inanılmaz akıcı. Yani kimsenin elinde sürünecek bir kitap olduğunu düşünmüyorum. Ancak bu durum bence sayfaların (olumsuz) çokta dolu olmayışından ve konunun (olumlu, iyi) enteresan oluşundan kaynaklanıyor. Karakterler ise; yani kesinlikle Midas'a gıcığım bu kesin, ilk sayfadan beri hemde. Auren'a ise yani hem şöyle kızı kollarından tutup bir silkelemek ve 'Lütfen kendine gelip, şu pasifliği üzerinden atar mısın artık?' diye bağırasım var, hem de ona sarılasım var. Değişik ve iyi biri ama daha güçlü bir karakterle karşı karşıya kalmak isterdim açıkçası. Bunun dışında kitabın ilk bölümünü okuduğum an dedim Allah'ım ne olur erkek karakter bu olmasın ve gerçekten o olmadığını öğrenince resmen çığlık attım ve 10 kilo verdim. Ancak esas erkeğe gelene kadar da ohooo kitap bitti. Hatta gelince de kızla en fazla 5 cümle falan konuştu hsjshdhs. Teşekkürler.. Sonra kurguya bir de değineyim. Ben semer olayını hiç sevmedim ya (yani gerçek hayatta da şu harem olayından nefret ediyorum) ama kitapta okumakta ayrı bir gerilmeme sebep oldu. Ancak kurguyu enteresan ve ilgi çekici buldum. Merakla ve heyecanla da okudum açıkçası. İlk kitabın şöyle bir durumu var bence; güzel, ben beğendim. Çünkü heyecanla okudum. Ancak Wow değildi. Bununda sebebinin yazarın
Fantastik
TutsakRaven Kennedy · Ren Kitap · 2023441 okunma
Pelin
Kimsenin yorumlarını seninki kadar merak etmiyorum ya da sonuna kadar okumuyorum sanırım yorumların çok gerçekçi ve açıklayıcı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Puan vermedi·388 syf.··
Beğendi
·
2023 11. kitabı
Herkese selam, Miras Oyunları öncelikle beni girdiğim reading slumptan çıkardı ve şu an kitabın verdiği vibedan dolayı da aşırı derece fantastik okuma isteğiyle baş başa bıraktı. Kitabı gerçekten çok beğendim. Öncelikle dili aşırı akıcı ama olay örgüsü gerçekten dolu doluydu. Kitabı bitirince ben ikinci kitaba hazırlık olsun diye bir not çıkardım ve şunu fark ettim. Aslında okurken insanı (aynı zamanda baş karakterimiz Avery'i) yoran kısım bulmacalar değildi; yoran kısım karakterlerin çok oluşu, her birinin olay ile bağlantısının oluşu, olayların kendi içinde çeşitlenmesi ve yazarın bunu okura hissettirmeden teker teker olaya dahil etmesiydi. Bu arada okurken bu karmaşayı asla hissetmedim, sakın endişelenmeyin. Sadece kitap bittikten sonra olayların akışını şöyle bir düşününce insana bir anlık kal geliyor sadece o kadar. Yani gerçekten değişik bir kitaptı ve daha önce okuduklarıma benzemiyordu. İlk başta konusundan dolayı Kağıt Prenses'e benzettim ancak kitabı bitiren birisi olarak söylüyorum alakası yok. Belki erkek karakterler vs benziyor olabilir o kadar. İki oturuşta bitirdim kitabı öyle söyleyeyim. Karakterleri sevdim. Herkesin bir sırrı, bundan dolayı da takındığı bir maskesi vardı. Bunları araştırmak gerçekten eğlenceliydi. Gelelim okurken yaşadıklarıma; yani şok olduğum kısımlarda vardı, güldüğüm kısımlarda (özellikle Maxine'nin küfürleri), duygulandığım ve Avery'nin yerinde olsam ben ne yapardım düşüncesiyle boğulma hissiyatı yaşadığım kısımlarda oldu. Başından sonuna kadar heyecanımın söndüğü bir sayfa bile olmadı. Dediğim gibi iki oturuşta bitirdim, akıcı ama dolu dolu bir kitaptı. Sadece birinci kitap bittiğinde kafamda şu düşünce oluştu; yazar tam olarak sizi net bir sonuca ulaştırmıyor. Evet bulmacalar şu anlık çözüldü, evet ilk kitapta çözülmesi gereken
Edebiyat
Miras OyunlarıJennifer Lynn Barnes · Epsilon Yayınevi · 20221,049 okunma
Pelin
İncelemelerine bayılıyorum. Bu kitabı ben de okudum ve ben de aynı senin gibi düşünüyorum. Benim de ikinci kitaba çok ihtiyacım varrrrr🤕