Bu kitabı okurken kendimi kendime sorular sorarken buldum ve sizinle de paylaşmak isterim, siz neler düşünüyorsunuz?
1. Kişi duygularının esiri midir yoksa duygularına söz geçirebilir mi?
2. Aşk kaçınılmaz bir duygu mudur yoksa ondan kurtulmak mümkün müdür?
4. İnsan iflah olmaz bir hayalperest midir?
5. Her mutluluk bir üzüntüye hazırlık mıdır?
6. İnsan kendini neden kandırır?