siz yaşamak için neyi bekliyorsunuz?
depresyonunuz geçmesini mi; kaygılarınızın azalmasını mı; korkularınızı yenmeyi mi; öfkenizin dinmesini mi; içinizden gelmesini mi; yoksa ağrılarınızı geçirecek çareyi mi... ancak beklediğimiz geldiğinde mi dışarı çıkacak; o kursa kayıt yapnracak, o işe başvuracak, içimizden geldiği gibi dans
edecek, eşimize çiçek alacak, leylekleri görünce baharın gelişine sevinecek, seyahat edecek, arkadaş edinecek; ancak o zaman mı yaşamaya başlayacağız?
iş mülakatlarında da, en sık sorulan sorulardan biri, kendimizi bundan
beş sene sonra nerede gördüğümüzdür. beş sene sonranın planını yapmamış, o zaman nerede olacağını kestiremeyenlerin yanına pek olumlu olmayan bir işaret çizilir