Basit aslında; sevdiğin insanlarla birlikte nereye ait olduğunu, kim olduğunu düşünmeden,bunu düşünmeye zorlanmadan yaşayıp gitmek istiyorsun. Bir insan olarak ve insan gibi geçmek istiyorsun dünyadan.
"Evet kendimi bir güvercinin ruh tedirginliği içinde görebilirim, ama biliyorum ki bu ülkede insanlar güvercinlere dokunmaz.
Güvercinler kentin ta içlerinde,insan kalabalıklarında dahi yaşamlarını sürdürürler.
Evet biraz ürkekçe ama bir o kadar da özgürce."
Ben gençken Türkiye'nin en büyük sorununun dinler arasındaki ayrım olduğunu düşünürdüm. Ama sonra anladım ki bu kurucu ideolojiden kaynaklanan aşırı milliyetçilik daha büyük bir sorun. Şu anda da Türkiye hem aşırı dincilik hem de aşırı milliyetçilik tehlikesini birlikte yaşıyor.