İncelikler nasıl da yitiriliyor...
Birlikte yaşamak zorunda kaldığım (ama bir de kendilerine sorsak, onlar benimle yaşamak zorunda kaldıklarını söyleyeceklerdir, çünkü utanmazlar; mallarımı paralarımı tam alamadılar)bu insanlar, apartmanımı dolduranlar, bende beğenmedikleri herşeyi daha bayağılaştırarak yapıyorlar. Önemli olan kötülüğü bile güzel taşıyabilmektir. Bu da ancak soylulukla olur.