Düşündüm de...
Yanlışım varsa düzeltin.
Hani insan vermeli,
Alan el değil veren el olmalı minvalinde,
Paylaşmanın kıymetine, önemine ve güzelliğine değiniliyor ya hep.
Ki bence değinilmeli de zaten...neyse...
Şimdi bu minvalde
Yazmak da
Yazdığını paylaşmak da
Belki tevekkülü belki tefekkürü satıra döküp,
Ya da bir şiiri, ilmi vb. gibi nüansları paylaşmak da vermeye dair değil mi?
Ya da dair mi?
Siz ne düşünüyorsunuz?
Sükût,
Bi pervânenin ateşe uçuşunda mı saklı
Bi ateş böceğinin kanat çırpışında mı ?
Sükût,
Hâr içre hârda baharı ummakta mı saklı
Per içinde ziyayı sırlamakta mı saklı?