Gölgeler ilişiyor yakamıza,
paçamıza
Bizler de o gölgeleri üleştiriyoruz
aramızda
Kimine eksik kimine fazla
Kimin nasibinde ne varsa
...
Sonra...
Gölgelerin de gölgesi kalmıyor hayatımızda
Öylece kalakalıyoruz ulu orta,
Manasını mı yitiriyor kelimeler
Yoksa
Kelimeyi mi yitiriyor manalar
Bilmiyorum
...
Yitik içinde yitik bir hayat ile
Varlık içinde varlık arzuluyor,
Varlığın hakikatini de yitiriyoruz.
Esasen,
Azar azar,
Azdan çok
Çoktan az farkında bile olmadan, yitiriyoruz.