Bahar

Bahar
@peraveannesi
Ben Nazım okuyorum.Ya sen?
Reklam
“Ama Anıtkabir biz Ankaralılar için başka bir şeydir.Sadece bir anıt mezar değildir.Canımız sıkıldığında gider,derdimizi anlatır gibi dururuz.Minnetimizi tazeler,söz verir gibi çıkarız oradan.”
Alıntı
“Ama Atatürk bu,imkansız kelimesi lügatında bulunmuyor.”
Reklam