Bahar

Bahar
@peraveannesi
Ben Nazım okuyorum.Ya sen?
“Biliyor musun,sana âşık olmamın en büyük nedeni bu.Dünyayı herkesten farklı görmen."
Alıntı
Reklam
“Fazla düşünüyor.Düşünüp duruyor ama bir yere varamıyor.Onu yola getirecek bir işi,bir amacı olmalı."
Alıntı
“Onsuz nasıl yaşar ki?Yaşayamaz. Kalbe ciğerler olmadan yaşamasını,ayı gökyüzünden koparıp alarak yıldızlara onun yerini almalarını söylemek,arpanın yağmursuz büyümesini beklemek gibi bir şey olur bu.”
Alıntı
“Birine bakıp ruhunun en derinliklerini görebiliyor.İçinde bir nebze kötülük yok.İnsanı olduğundan farklı göründüğü ya da olması gerektiği gibi olduğu için değil,olduğu gibi seviyor.Bunlar az bulunur özellikler,değil mi?"
Alıntı
Reklam