“Onsuz nasıl yaşar ki?Yaşayamaz. Kalbe ciğerler olmadan yaşamasını,ayı gökyüzünden koparıp alarak yıldızlara onun yerini almalarını söylemek,arpanın yağmursuz büyümesini beklemek gibi bir şey olur bu.”
“Birine bakıp ruhunun en derinliklerini görebiliyor.İçinde bir nebze kötülük yok.İnsanı olduğundan farklı göründüğü ya da olması gerektiği gibi olduğu için değil,olduğu gibi seviyor.Bunlar az bulunur özellikler,değil mi?"