Tiers-État nedir? Her şey, ama engeller ve baskılar altında bir "her şey" . Ayrıcalıklılar sınıfı olmasaydı ne olurdu? Yine her şey, ama (bu kez) özgür ve gürbüz bir "her şey". O olmazsa hiçbir şey yürümez ; ötekiler olmazsa her şey çok çok daha iyi gider.