Biri hakkında başka birine olumsuz veya kırılacağını düşündüğün konuşmalar yapacaksan onunla arkadaş olmamalısın, yüzüne güldüğün kişinin onurunu korumalısın. Ahlâk tamamen böyle birşey, iman gibi, görmeden inanmak.. Sosyal ahlâk ise muhatabın yokken saygı duymak...