NightScream

NightScream
@perinaa
switch’in bulunmadigi yerde hub’a abdurrahman celebi derler 127.0.0.1
Güneşe "Sen doğma da ben doğayım " diyen gözlerle bakmak gerek...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ipeksi bir sessizliğe büründü, bir hayat mahcup ve duru...Rabbim gülleri ve sessiz harfleri koru.
Çoğu konuda olmasa bile Dostluk konusunda şanslıyım sanırım. Bunu kaybetmek istemiyorum...
Deli bir devlet, deli bir halk ,deli bir ordu Kokusu havada #nursaka
Ikı yalnızlık bir şehir Değil mi ki ,biraz annedir her şehir Biraz evlat, biraz kardeş Biraz muhtaçtır aslında birbirine Biraz da sevgili... #nursaka