"Evet, hikaye başladı. Ve hatta bazı karakterler yerlerini aldı. Ben de dahil tabii. Her zamanki gibi başroldeyim. Geri dönüp düşününce ne kadar erken gelişmiş bir çocuk olduğumu fark ediyorum. Ama "sorunluymusum" , büyükler çoğu şeyi bu yüzden affetmis."
"Bunları yayınlamak amacıyla yazmıyorum. Sanırım çok daha bencilce sebeplerden dolayı kalemi elime aldım. Hayatımda, herkesin dehşetle çekindiği evredegim - gunlerimi geçmişle dolduruyorsunuz çünkü gelecek çok kısa."