Okurken sabah uyandığımda acaba yemek buldular mı? Çok fazla yağmur yağdı mı? Isınabildiler mi ? Vb soru cümleleri ile uyanıyordum.. hala orada bir yerde acı çektiklerini düşünüyorum. Kamyonun yokuşları çıkarken çıkardığı ses hala kulaklarımda.. sanırım artık hepimiz “ uyku ile dinlenemeyecek kadar yorgunuz”