Ben herkesi sevmek için elimden geleni yapıyorum... bazen açıklamakta zorlanıyorum;bak yavrum , birinin kötü olduğunu düşündüğü bir şeyle seni nitelendirmesi hiçbir zaman hakaret değildir. O kişinin ne kadar zavallı olduğunu gösterir sana ,seni incitmez.