kendinizi olmasa bile çevrenizdekileri affedebiliyorsanız ve hatta unutabiliyorsanız unutmak isteyip de unutamadıklarınızı siz, evet ya siz hayattan intikamını almış iyi bir insansınız demektir..
"Affetmek ve unutmak, iyi insanların intikamıdır"
Schiller