blackorblack

blackorblack
@philosophical
philosophical imzalı paylaşımlarım kalemime aittir ...
https://youtu.be/tiKVbhLC8qs?si=ovE8YEvRN622277s
okur-yazar mısın dediler maalesef yazarım dedim kendimce, en çok ta şiir
izmir
izmir, 29 Ekim 1923
13 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
Korkma yaklaş karanlığa Orada ben varım Çaresizliğimize, zavallılığımıza Gel, beraber ağlayalım
Sayfa 86
Şiir
blackorblack
karanlığı büyütelim der gibi..büyüdükçe karanlık kandillenir göz yaşları hüznün
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir kadının en güzel makyajı, gülüşünde sakladığı erkektir.
Aşk
blackorblack
fena güzeldi....kaptım gitti