blackorblack

blackorblack
@philosophical
philosophical imzalı paylaşımlarım kalemime aittir ...
https://youtu.be/tiKVbhLC8qs?si=ovE8YEvRN622277s
okur-yazar mısın dediler maalesef yazarım dedim kendimce, en çok ta şiir
izmir
izmir, 29 Ekim 1923
13 okur puanı
Nisan 2025 tarihinde katıldı
kendimce öğret(m)enlerimize...
öğretmek ulvi bir sanattır ve sanatkardır Atatürk ilkeleri, inkılapları doğrultusunda mesleğini icra den öğret(m)enlerimiz.. yaşken eğilir ya ağaç o vakit ben bir fidanım, biz, birer fidanız ve siz, siz mesleklerin en kutsalını icra eden ya da art niyetiyle, baskılar, dayatmalarla etmeyen, edemeyen öğretmenlerimiz siz, sizler ki, memleketimizin, cumhuriyetimizin yarınlarına şekil verecek olanlarsınız bu yüzden kutsaldır, kutsal gölgeleriniz işte tam da bu yüzden eksik etmeyin üzerimizden duru güneşinizi, yağmurunuzu, bereketinizi, eksik etmeyin nefesimizden demokrasi ve özgürlük kokan nefesinizi etmeyin, etmeyin ki mavi ormanlara sürgünlensin körpe nefeslerimiz ve doğruluğunuz, dürüstlüğünüzle yaşken eğilelim bilgiye yaş aldıkça eğilmeyelim, ele, güne ve bizi köleliğe sürükleyecek o karanlık cehalete.. ne güzel demiş baş öğretmenim, ne güzel demiş Mustafa Kemal Atatürk’üm "Eserinin üzerinde imzası olmayan yegane sanatkar öğretmendir" bu şiir kendimce de olsa yaşı kaç olursa olsun önce alnından sonra ellerinden öpülesi, memleket ve demokrasi sevgisini, Atatürk gibi bir dehanın, bir baş öğretmenin ilke ve inkılaplarında birleştirdiği bilgisini, öğretisini kalbinin değirmenlerinde öğüterek yeni nesillere aktaran saygın, saygıdeğer
Şiir
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
kahrolsun anlayışsızlık
bak dostum, diyeceğim şayet duyabilseydik inan derdi tanrı, "sanırım anlamadınız ya da hepiniz beni yanlış anladınız ya da neyse buraya kadar" hatta demiş de olabilir duymamışızdır malum sürekli birbirimizin kuyularını kazmakla o kadar meşgulüz ki.. sonuç olarak.. diyeceğim eskisi gibi bize karşı nazik, dinamik ve bonkör değil artık dünya değil çünkü ciğerleri sayemizde iflas etti ve yok artık dünya falan.. var diyorsanız, zannediyorsanız problemde burada yani insan kılığındaki bizlerde zaten.. ........ o vakit kahrolsun anlayışsızlık.. philosophical
Duygu ve Düşünce
kahrolsun yoksulluk
bak dostum, sen, ben, o, bu, şu hiç fark etmez diyeceğim ideolojisi, hayalleri olmayan her birey yoksuldur, yoksundur güç, hırs ve ego zihne zirkedilen sarhoş bir zehirdir ne öldürür ne de güldürür kalabalık olsa da etrafın inan hep, hep yalnız, yalnızlıktır sıfatın.. .......... o vakit kahrolsun yoksulluk.. philosophical
Duygu ve Düşünce
kahrolsun kendimiz olmayan biz
bak ve gör diyeceğim, diyeceğim amma inan baksan da göremez, göremezsin asla kendini aynada neden dediğini duyar gibiyim bak dostum sen, ben, biz inan hepimiz aynaya kendimizi görmek yerine başkasına nasıl göründüğümüz ile iniltili bakarız sebep tam da bu iken, gölgemiz bile kendimizden kayıpken, nefretken kim bilir neredeyiz, hangi biz olmayan eldeyiz.. .......... o vakit kahrolsun kendimiz olmayan biz philosophical
Duygu ve Düşünce